بیا تو میلیونری

در این سایت قصد داریم تا روش های نوین کسب درآمد را که طی آمار امسال بیشترین درآمد را در بین مشاغل اینترنتی در جهان داشتند خدمتتان معرفی نماییم. و به صورت گام به گام شما را تا رسیدن به درآمد پایدار همراهی نماییم.

محل لوگو

کسب درآمد دو رقمی از اینترنت کاملا تضمینی


کسب درآمد دو رقمی از اینترنت کاملا تضمینی

 

به نام حق

"آموزش گام به گام کسب درآمد دورقمی از اینترنت کاملا تضمینی،حلال و قانونی"

سلام

به وبسایت b2milioner خوش آمدید.

خیلی بهتون تبریک میگم چون آدم شجاعی هستید و شجاعت این رو داشتید که بخواید با زندگی الانتون و محدودیت هاتون بجنگید و زندگیتون و آیندتون رو خودتون بسازید و طی مدت بسیار کوتاه به یه استقلال مالی و زمانی برسید.

قبل از هر چیز خواهش میکنم متن رو با دقت و تا آخر بخونید چون بیشتر از 15 دقیقه وقتتون رو نمیگیره بعد هر تصمیمی خواستید بگیرید.

اول مختصر در مورد خودم توضیح میدم

سالهای گدشته من یک دانشجو بودم،مثل خیلی از دانشجوهای دیگه مدت ها با مشکل بی پولی دست و پنجه نرم میکردم،از طرفی هم نمیتونستم کار پیدا کنم چون همه دنبال کسی بودن که بتونه تمام وقت کار کنه و من نمیتونستم اونایی هم که نیمه وقت قبول میکردن حقوق دندون گیری نمیدادن،بنابر این مجبورشدم به کارهای مجازی و اینترنتی رو بیارم و هزینه ای زیادی برای خرید پکیج های مختلف پرداخت کردم.علاوه بر هزینه های زیاد وقت زیادی رو براشون صرف کردم تا یاد بگیرمشون و بتونم کار کنم

خلاصه بگم... مزخرف بودن!!مزخرف!نمیشد باهاشون حتی پول یه ساندویچ درآورد،تا اینکه یه بار یه تبلیغی دیدم که به ادعای خودشون یه روشی بود که توی خارج از کشور خیلی مرسوم بود و درآمد زیادی هم داشت،خیلی وسوسه شدم تصمیم گرفتم یکبار برای آخرین بار آخرین پکیج کسب درآمد از اینترنت رو هم بخرم،این یکی کمی بهتر بود ولی باز چیزی نبود که من میخواستم.

یه لحظه با خودم گفتم یعنی این همه هزینه طی این چند سال برای هیچی؟من الان تقریبا همه ی روش های کسب درآمد از اینترنت رو امتحان کردم که هیچ کدوم هم کارساز نیستند،ولی شاید یه چیزی کم دارند که نمیشه اگه بشه اونا رو با هم ادغام کرد و یه روش جدید که واقعا درامد بده رو پایه گذاری کرد چی؟

پس از مدت ها تلاش و آزمون و خطا بالاخره اون روش رو در اوج نا امیدی کشف کردم.من به چیزی که میخواستم رسیده بودم و این مهمترین چیزی بود که بهش فکر میکردم،با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها با خودم گفتم شاید خیلی های دیگه هم شرایط من رو داشته باشند،چرا این فرصت رو در اختیار اونها هم قرار ندم؟

خیلی ازشمایی که الان اینجایید مثل من انواع و اقسام پکیج های کسب درآمد از اینترنت رو خریداری کردید و جز ضرر چیزی براتون در پی نداشته و الان هم با خودتون میگین این هم یکی از هموناست

نمیخوام با جمله های قشنگ ولی پوچی مثل شما هنوز معجزه ی اینترنت رو نمیشناسید و اینا اغواتون کنم ولی نه!نه این یکی از همونا نیست این خیلی فرق داره

چرا؟ چرا فرق داره؟خب همه میگن فرق داره،اصلا کجاش فرق داره؟

بیاید تا براتون بگم...

کاری که قراره انجام بدیم خیلی راحته و در فایلی که قراره دانلود کنید به صورت قدم به قدم و کاملا روان خدمتتون توضیح دادم.هیچ سرمایه ی اولیه ای نمیخواد و فقط همین هزینه ی آموزش که میپردازید کافی هستش.سواد یا مهارتی نیاز نداره و همه ی افراد از خانم های خانه دار تا کارمندان و کارفرمایان میتونن انجامش بدن،کافیه که با اینترنت و شبکه های اجتماعی آشنایی داشته باشید(دقت کنید نمیگم مسلط باشید میگم آشنایی داشته باشید)و با موبایل و کامپیوتر و هر وسیله ی متصل به اینترنتی هم میتونید انجامش بدید

همونطور که گفتم درآمدمون محدودیت نداره و میتونید از 100هزار تومن تا هرچه قدر که میخواید و براش تلاش میکنید و وقت میزارید هم به ریال و هم به دلار! درآمد حلال و شرعی و قانونی کسب کنید.

فکر میکنید وجه تمایزی بین ما و بقیه ندید؟پس موارد زیر رو به دقت بخونید:

1-ما پولی که ازتون گرفتیم رو بهتون پس میدیم!

بله بهتون پسش میدیم در 2 حالت وجه پرداختیتون بهتون عودت داده میشه:

الف)اگر به همه ی روش هایی که من گفتم عمل کردید و مستنداتش رو به من ارائه دادید ولی طی 2 ماه از شروع فعالیتتون به درآمد نرسیدید پولی که پرداخت کردید بهتون پس میدیم.

ب)اولین ماهی که به درآمد 5 میلیون تومان رسیدید(که معمولا همون ماه اول و حتی هفته ی اول هست!)فیش دریافتیتون رو برای ما ارسال میکنید و پولتون رو پس میگیرید

*نحوه ی محاسبه ی ماه ها طبق تقویم شمسی میباشد.

شاید بگین اگه پس میدین پس چرا از اول میگیرین؟

چون تجربه ثابت کرده انسان ها قدر چیزی رو که براش هزینه نکرده باشند رو نمیدونند.

2-طرحهای تشویقی بی نظیری داریم

مثلا هر ماه به کسی که بیشترین درآمد رو از روش گفته شده کسب کنه 10% میزان دریافتیش،نفر دوم 7% و نفر سوم 5% پاداش میدیم.

*25ام هر ماه مستندات دریافتیتون رو برای بخش پشتیبانی میفرستید و 30ام هر ماه جوایز نفرات برتر براشون واریز میشه

فوق العاده نیست؟

3-از همه مهمتر من در این پکیج یه ترفندی رو هم بهتون یاد میدم که با یک لپ تاپ یا کامپیوتر متصل به اینترنت توسط یک الگوریتم بسیار ساده یه سری کار های مشخص رو انجام میدین و بعد مدتی دیگه لازم نیست دست به سیاه و سفید بزنید.

به کار های روزانتون میپردازید و درآمد کسب میکنید

البته کسانی که لپ تاپ یا کامپیوتر ندارند هم نگران نباشند چون یه ترفند ویژه هم برای اونا داریم

من میتونستم صد تا فایل مزخرف براتون تو پکیج بزارم و بگم این همه روش براتون آموزش دادم ولی اولا همونطور که گفتم مزخرفن و به درد نمیخورن و ثانیا شما حوصله نمیکنید هیچ کدوم از اونا رو بخونید(اگرم حوصلشو داشتید هر جایی میتونید پیداشون کنید دیگه همه این روش ها رو بلدن)بنایراین تصمیم گرفتم در کنار آموزش های مربوط به روش درآمد زایی خودمون چند تا آموزش مفید که فکر میکنم واقعا به دردتون میخوره و وقت گذاشتن براشون وقت تلف کردن نیست رو داخل پکیج براتون بارگذاری کنم.

خب!اینجا جاییه که تصمیم میگیرید...

صفحه رو بندید و به زندگی قبلیتون که از دست اون به این صفحه پناه آورده بودید برگردید و مدام به این فکر کنید که اگه واقعا میشد چی؟

و یا فایل آموزشی رو دانلود کنید و زندگیتون رو بسازید و به جمع میلونرها بپیوندید!

با توجه به مشکلات ناشی از کرونا که گریبان مردم و کسب و کارها رو گرفته و همچنین تقاضای کارجویان عزیز تصمیم گرفتیم این پکیج رو به مدت محدود با 77% تخفیف ویژه خدمت شما دوستان عزیز ارائه بدیم.

پس فرصت رو از دست ندید و همین الان پکیج کسب درآمد نامحدود از اینترنت رو خریداری کنید.

57500 تومن در ازای یک عمر آسایش،استقلال مالی شوخی نیست!

مطمئن باشید خیلی زود تر از چیزی که فکرشو میکنید این مبلغ بهتون عودت داده میشه

در مورد نماد اعتماد الکترونیک هم بگم که چونسایت ما زیر مجموعه 4کیا است نمیتونه مستقلا نماد هارو بگیره و زحمت همه ی این کار هارو مجموعه ی معتبر 4کیا میکشه و اگر کار ما کلاه برداری بود این سایت بهمون اجازه ی فعالیت در بستر سایت خودش رو نمیداد.

 

نکته ی آخر اینکه کار ما هیچ کدوم از کارهای نتورک مارکتینگ،فارکس،تبلیغات کلیکی،تایپ،ترجمه،آینوتی و امثالهم نیست و یه کار حلال و قانونی با درآمد بالاتر و واقعیتر هست.

 

خوشحال میشیم نظراتتون رو با ما به اشتراک بزارید.

 

 تلگرام: @B2M_support

اینستاگرام: b2milioner

 

 


مبلغ واقعی 601,304 تومان    77% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 138,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 355

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران نیز خود را دوست بدارند

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما